שאלות ותשובות נפוצות

תשלום באתר

שכחתי את הסיסמא שלי. מה לעשות?

במידה ושכחת את הסיסמא לכניסה לאתר, עליך להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שלך (אשר סיפקת בעת ההרשמה) בשדה שכחתי סיסמא שנמצא בדף "שחזור סיסמה". שם המשתמש והסיסמא יישלחו אליך לכתובת זו..

מוצרים חסרים במלאי

מאמץ כדי לספק אותו בהקדם. במידה והזמנת מוצר אשר זמנית חסר במלאי, אנו נודיע על כך טלפונית או בדואר אלקטרוני מייד עם קבלת ההזמנה.
מוצר חסר יישלח אל המזמין עם התחדשותו במלאי, ללא חיוב נוסף בדמי משלוח!
חיוב כרטיס האשראי של המזמין יתבצע רק במועד המשלוח.
מומלץ לבצע הזמנות מרוכזות לקבוצות לפחות 4 שבועות מראש.

מוצרים

באיזו טמפרטורה אפשר לאפות בתבניות סיליקון?

התבניות עמדו במעבדה בחום של עד 280 מעלות

האם התבניות מתאימות להקפאה?

אפשר להקפיא עד לטמפרטורה של מינוס 40 מעלות

האם התבניות עברו תקנים לשימוש במזון?

כל התבניות עמדו במבחני מכון התקנים האמריקאי והישראלי והם מתאימות למגע עם מזון

איך ניתן לשמור עלך תבניות פוליקרבונט לשוקולד?

כדאי לנקות אותן במים ולעבור עם אלכוהול, לא כדאי להשתמש בסקווטש אשר עלול לשרוט את התבנית

האם ניתן לחתוך משטח עבודה/סילפט?

לא כדאי לחתוך משטחי עבודה היות ואז החומר שנמצא בפנים חשוף לחום ועלול להפריש חומרים שלא כדאי שיעברו לאפיה

האם ניתן לחתוך תבניות סיליקון 60/40?

ניתן לחתוך בזהירות עם סכין חדה, ברגע שחותכים הסיליקון מתנהג כמו נייר ורגיש ולכן כדאי שלא ישארו קצוות לא ישרים

האם תבניות הסיליקון של פבוני מתאימיות לאפייה מקצועית ומרובה?

תבניות הסיליקון מקצועיות לחלוטין טובי הקונדיטורים והשפים בארץ ובעולם אופים עם תבניות אלו

כמה פעמים ניתן לאפות בכל תבנית?

תבנית מיועדת לכ 3000 אפיות לפחות

האם יש הבדל בין הסיליקון שפבוני מייצרת לחברות אחרות?

כן, פבוני מייצרת את כל התבניות בסיליקון פלטיניום, חזק ואיכותי 100% סיליקון

אם התבנית נעשית דביקה עם הזמן מה ניתן לעשות?

צריך להרתיח את התבנית בסיר עם מים חמים כמו פסטה

האם צריך לשמן תבניות סיליקון לפני אפיה?

בשימוש הראשוני בתבנית כדאי לשמן עם ספרי, שמן חמאה מה שמתאים. השומן נספג לתבנית ובהמשך אפשר רק שימון קל

האם ניתן לנקות את התבנית במדיח כלים?

אפשרי בהחלט

האם ניתן להזמין כל מה שבקטלוג של פבוני?

אנחנו יבואנים רשמיים ובלעדיים של החברה בארץ, מביאים באופן שוטף וניתן להזמין כל פריט

משלוחים

האם הקנייה באתר בטוחה?

האתר מאובטח ברמה גבוהה מאוד. התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד ומספר הכרטיס מושמד מיד לאחר החיוב.
ישראדאנס אינה שומרת את פרטי כרטיס האשראי באתר ולכן, בכל פעם שתבצעו רכישה תתבקשו להזין את פרטי כרטיס האשראי מחדש.
כל מידע שיימסר באתר כגון פרטים אישיים, פרטי כרטיס האשראי ובכלל, מועבר לשרת האתר תוך הצפנתו בפרוטוקול SSL .

כיצד אקבל את המוצרים שהזמנתי?

לבחירתך שתי אפשרויות למשלוח ההזמנה (באמצעות חברת שליחויות "ציטה") :

אפשרויותמספר ימים לאספקה*מחיר
ציטה שליחויותעד 7 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה₪35
ציטה שליחויותעד 7 ימי עבודה עד לאילת55ש"ח

בקנייה מעל סכום של 800 ₪ המשלוח חינם בדואר רשום.
בעת ביצוע ההזמנה יש למסור כתובת למשלוח וכן מספר טלפון/טלפון נייד.
(למען הסר ספק: יום עבודה הוא כל אחד מהימים א-ה)

כיצד אוכל לעקוב אחר המשלוח שלי?

כדי לראות את מצב ההזמנה שלך, עליך להזין שם משתמש וסיסמה ולהיכנס ל"חשבון שלי". בדף זה ניתן לקבל פירוט על מצב ההזמנות שביצעת באתר, כולל מספר ההזמנה, התאריך שבו בוצעה / שונתה, שמות הפריטים בהזמנה, כמות הפריטים ומחיריהם, מצב המשלוח וכן עלות ההזמנה, כולל תעריף המשלוח.
ישראדאנס מתחייבת שלא להעביר כל מידע עליכם כולל מידע על פרטים אישיים לגוף שלישי ולא להשתמש בהם לשום מטרה למעט רכישה ודיוור באתר.

הזמנות באתר

קיבלתי את המוצר שהזמנתי אך הוא לא מה שציפיתי לקבל:

אם המוצר שקיבלת אינו תואם את ציפיותך אנו נחליף אותו ללא חיוב דמי משלוח. את המוצרים ניתן להחליף כל עוד הם באריזתם המקורית, תוך 14 יום וכל עוד לא נעשה בהם שימוש. ניתן לבצע בחנות היבואן שלנו, או לשלוח את המוצר בדואר רשום בצרוף חשבונית הקנייה לכתובת: מקווה ישראל 3 תל אביב מיקוד 65115
לא ניתן להחליף/להחזיר מוצרים שבמבצע ומוצרי סוף העונה.

מה קורה אם איני מרוצה מהמוצר שרכשתי?

אנו מכבדים את רצון הלקוחות לקבלת החזר כספי עבור הקנייה וזאת במידה ולא נעשה שימוש במוצר.
במידה ואינך מרוצה מהמוצר שרכשת, ניתן להחזירו באריזתו המקורית, המצורף תוך 14 יום בדואר רשום, לכתובת: מקווה ישראל 3 תל אביב מיקוד 65115
כספך יוחזר או המוצר יוחלף לבחירתך, דמי המשלוח לא יוחזרו.
לא ניתן להחזירמוצר אחרי שימוש, מוצרים שבמבצע ומוצרי סוף עונה.

האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אינכם חייבים להירשם לאתר, תוכלו לבצע רכישה מידית באמצעות לחיצה על כפתור קופה מהירה שנמצא בעמוד המוצר אותו בחרתם.

מי רשאי לרכוש באתר ?

השימוש והרכישה באתר מותר אך ורק לבגירים מעל גיל 18. אם הנך מתחת לגיל 18 אתה רשאי להשתמש באתר שלנו עם הורה ו/או אפוטרופוס.

איך מבצעים הזמנה מהאתר?

כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט או בפריטים שאהבתם, ולשמור אותם בסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו ללחוץ על כפתור מעבר לקופה, כדי לראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במידות ובצבע הרצויים או לשנות את בחירתכם במידת הצורך. אם הנכם רשומים באתר – המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – תוכלו לבחור בקופה מהירה. בהגיעכם לקופה המהירה תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. לאחר אישור ההזמנה עליכם להמתין מעט עד שההזמנה תיקלט במערכת. סיכום פרטי ההזמנה, מספר ההזמנה וכן קבלה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.

איך יודעים שההזמנה שלי התקבלה?

לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו את סיכום פרטי ההזמנה, לתיבת המייל שלכם.

אנחנו זמינים לכל שאלה ! צרו איתנו קשר

קנה לפי קטגוריה

פתח צ'אט
נשמח לעזור :)